reklama

Kvet

Písmo: A- | A+

Zničili kvet mojej lásky,

hlávku červenú mu odtrhli.

Kvet len plače,

je pritom tak krásny.

Stonku mu odstrihli,

posledný cit z neho vyteká.

Dívajúc sa na tú skazu,

posledná slza po tvári mi steká.

Hnijúci koreň,

koreň kvetu mojej lásky...

Zotavil mi zrak,

no na duši mám vrásky... 

Martina Nagyová

Martina Nagyová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"I fear being like everyone I hate, I fear failure, I fear losing control. I love balancing between chaos and control with everything I do. I always have a fear of going one way or another, getting lost in something, or losing everything to get lost in. And I fear being a completely acceptable sheep in society." Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu